Gepost door: maartenvanpraag | september 11, 2009

We gaan beginnen…!

Ik popel! Ik sta te trappellen vol ongeduld, maar….  We gaan beginnen! Aanstaande maandag, 14 september starten de opnames van het album.

Twee jaar lang werkten we hard aan songmateriaal. Liedjes schrijven, demo’s opnemen, songs en teksten bijschaven, een demo opnieuw opnemen etc. Op basis hiervan werd een enthousiast en superteam geformeerd. We brachten in juni een single uit om wat stof te doen opwaaien en een tipje van de sluier op te lichten. Maandag slaan we weer een bladzijde om, en beginnen we aan een nieuw hoofdstuk.

Natuurlijk kan je alles volgen. Via Twitter zal ik heel nauwkeurig bijhouden wat we aan het doen zijn in de studio, en ook op de logboekpagina van mijn website kan je alles bijhouden.

Als een kind dat weet dat zijn/haar verjaardag voor de deur staat. Ik kan niet wachten, lig gewoon wakker ’s nachts. We gaan ongeveer 14 nummers opnemen. Hoeveel er op het vooralsnog titelloze album komen is nog niet duidelijk (niet allemaal in ieder geval). Hoe dan ook hebben we mooie plannen.

Het hele productieteam is heel enthousiast. Iedereen gelooft voor 1000% in de songs en in het feit dat het een mooi en bijzonder album gaat worden. Alleen dat is al een enorme steun in de rug voor mij.

Maandag beginnen we met de basistracks. Drums en bas, gespeeld door respectievelijk Mark Stoop en Paddy van Rijswijk. Daarna zullen we nog weken nodig hebben voor de overdubs. Een mooi en drukke periode voor de boeg dus. Brrr, ik heb er zin in!

Wanneer het album uitkomt? Zullen we het daar nog maar even niet over hebben?! Zo ergens tussen oktober en februari. Maar pin me niet vast op een datum alsjeblieft. Ik geef wel een gil😉


Geef een reactie

Categorieën

