Gepost door: maartenvanpraag | januari 8, 2013

Twitteractie 2013

Een nieuw jaar. Een nieuwe ronde. Nieuwe kansen. Net als vorig jaar kun je ook dit jaar een gratis huiskamerconcert van mij winnen. Ik bij jou in je eigen woonkamer, gitaar op schoot, akoestisch, mijn liedjes spelend. Dat allemaal voor niks en op een dag en tijdstip die jij zelf kunt bepalen* Een huiskamerconcert duurt gemiddeld zo’n 45 minuten.

Wat je er voor moet doen? Dat is eigenlijk heel simpel.

  • Volg me op Twitter.
  • Doe je dat al, dan maak je ook kans als je mijn tweets over de twitteractie doorstuurt naar jouw volgers (retweets).
  • Word vriend op Facebook
  • Zijn we al vrienden, deel dan de berichtjes die ik post over deze actie met jouw vrienden.

Alle nieuwe volgers en facebookvrienden, retweeters en delers hou ik keurig bij. Eind februari maak ik de winnaars bekend. Dat gaat net als vorig jaar via een live stream. Daarop kun je live meekijken hoe ik de 2 winnaars uit de hoge hoed trek. In de voorafgaande weken maak ik duidelijk wanneer en hoe laat ik de winnaars bekend maak.

Deze actie loopt in samenwerking met http://www.hkconcerten.nl

* mits het uitkomt in mijn agenda.


Responses

  1. Jáááá…. Heb me meteen ‘bevriend’ op FB. Nu op zoek naar een grotere huiskamer, want anders wordt ’t wel een héél intiem concert..😉

    • Intiem is juist leuk hoor, met huiskamerconcerten! Ik heb het ook in studentenflatjes gedaan.🙂
      Je staat op de lijst. Eind februari is de eerlijke loting!🙂


Geef een reactie

Categorieën

