Gepost door: maartenvanpraag | februari 18, 2014

Maarten zoekt (random) hearts!

Ze zijn overal. Als je goed kijkt, als je ze maar wil zien. Random of accidental hearts. Hartjes die je ziet in een detail op de muur, in een wolk, je koffie of een steen op het strand, die zo maar ineens ontstaan. Ik heb ze nodig. Jouw random hearts, gefotografeerd door niemand minder dan jijzelf. Voor het artwork van mijn album.

Op een goede ochtend werd ik wakker met een idee. Nu het album af is denk ik meer aan het vervolg. Releasedatum, promotieplannen, en niet onbelangrijk: het artwork. De verpakking van de muziek waar we zo hard en met veel liefde aan werken. Het album gaat Young Hearts heten. Verschillende mogelijkheden passeerden mijn geestesoog, maar ineens had ik het. Je kunt een professionele fotograaf en/of designer inhuren, maar je kunt het ook samen met de hele wereld doen. Veel leuker. Veel echter ook.

Young Hearts dus. Passend leek het mij om jouw/jullie random en accidental hearts te gebruiken voor de cover en het boekwerkje. Stuur ze naar info@maartenmusic.nl met als onderwerp ‘random hearts’. De beste foto’s worden gebruikt, en jouw naam wordt vermeld bij de credits in het boekwerk.

Random hearts. Zoek ze. Fotografeer ze en stuur ze door. Schakel je buurvrouw, verre neef in Australie, je stille liefde en jezelf in. Mooi getekende hartjes, geknutseld of geknipt, gespateld of geboetseerd of iets vergelijkbaars dat je tegen komt mogen ook. Wees creatief. Laten we er samen iets moois van maken! De muziek regel ik.

Hieronder enkele voorbeelden van random hearts die ik tegen kwam.

2013-12-16 14.56.122014-02-18 12.25.31

2014-02-18 08.11.51-1


Geef een reactie

Categorieën

